Fortfarande sjuk

Harry är fortfarande sjuk... fy tusan vad jobbigt han måste ha det! Han har ju haft feber nästan varje dag i en vecka nu! Han är riktigt trött och sover typ 60% av dygnet (mestadels på dagen..) och resterande 40% skriker han. Hela sin vakna tid skriker han och är arg. Han är så arg att han knappt äter nå. Tror att mjölken kommer sina om det fortsätter såhär. Gud vad jag hoppas att han blir frisk snart. Det är så synd om han. Idag har han dock varit feberfri, men ändå haft dålig aptit och varit trött. Kommer febern tillbaka nå ikväll eller inatt så blir det vårdcentralen first thing in the morning.
En bra nyhet har jag dock: Försäkringskassan är äntligen klar med mitt ärende och jag höjde upp min föräldrapenning med 2000 kr/månaden efter skatt. Inte illa pinkat. Så nu kommer jag få massa pengar retroaktivt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback