Framsteg

Helt sjukt hur snabbt det går för Harry just nu. Han är värsta wildwildbaby! Längtar inte jättemycket tills han börjar krypa, lär bli jobbigt att hålla koll hela tiden :P
Nä, han har blivit så grymt stor. Jag vet att jag jämt säger det, men nu är det faktiskt sant. Fick besök av två små bebisar (en bara 3 veckor!!) i tisdags och fytusan vad Harry var stor motför dom! Kan inte ens fatta att Harry någonsin har varit så liten.

Han snurrar ju runt för fullt nu, i princip direkt man lägger ner honom på rygg så börjar han vända på sig. Detta innebär ju med andra ord att han även vänder sig i sängen på natten, så han ligger halvt på mage och jag blir ju såklart sjukt nervös inför detta. Dessutom har han börjat sticka igenom fötterna mellan spjälorna i spjälsängen, vilket resulterar i att jag flera gånger per natt måste lirka ut hans små ben för att han inte ska göra illa sig. En kväll när han just hade somnat hörde vi att han helt plötsligt började skrika som en stucken gris så vi sprang upp till sovrummet. Där låg han uppe vid kudden men tvärsöver sängen och hade typ fastnat. Busfrö!

I onsdags träffades vi i mammagruppen och det var som vanligt väldigt trevligt. Som vanligt när det är mycket folk var Harry väldigt skeptisk och inte alls värst glad. Dessutom böt han bajsdag till onsdag bara för att jäklas. Sen bajsade han även torsdag så jag är just nu helt snurrig.
Nu blir det snart att starta grillen för idag blir det grillat med hemmagjord klyftpotatis. MUMS!

Liten Harry...


Harry nu!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mommes lillgull..... Längtar som tusan till vi får busa imorrn. puss

2011-05-06 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback