Har ju glömt..

Jag har ju glömt att skriva om hur det gick i torsdags när vi var i Sunderbyn för röntgen av Harrys urinblåsa. Det blev mycket skrik av en övertrött Harry och mycket väntan. Så jäkla dålig stil att man har tid 13.15 men inte får komma in för än ca 13.50, helst när man har ett litet uttråkad barn med sig.

Först satte dom iaf in en kateter på han. Skrik, skrik, skrik. Dock tror jag att han skrek mest för att han var trött och ville sitta i mammas famn och inte för att det tog ont för han började skrika direkt jag la ner han på britsen (innan ens nån hunnit röra i han) och skrek sedan hela hela tiden tills jag fick ta upp honom igen när dom var klara.

Sen var det dags för röntgen. Skrik, skrik, skrik direkt jag la ner han på britsen igen. Skrik hela tiden tills dom var klara (ca 30 min). Sen blev det att sitta och vänta igen på att han skulle kissa så att dom kunde ta kort på en tom blåsa. Harryboy hade dock inga som helst planer på att kissa så vi fick vänta och vänta och vänta. Som tur var hade jag packat ner lite choklad och festisar i skötväskan så mamman och pappan fick i sig lite "mat".

Det hela slutade med att Harry inte kissade utan dom tog ett kort när hans urinblåsa fortfarande var typ full och att dom meddelade oss att vi nog måste komma dit en gång till.

That's right... vi måste dit igen. IGEN. Börjar bli måttligt less Sunderby sjukhus nu. Så... från klockan 13 till ca 16 vistades vi på ett sjukhus med jätteledsen bebis helt i onödan. KUL.
Han charmade dock alla på sjukhuset i sin nya jacka. Synd att han aldrig kan stå still så man kan få bra kort bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback