Lugna dagar

Förlåt för att jag är världens sämsta bloggerska, men vet inte vad jag ska skriva när det inte händer allt för mycket.

Thomas har iaf börjat sin yrkesförarutbildning så nu är jag och Harry ensam mellan 8 och 14 varje dag. Än så länge går det bra. Idag har Harrys mormor varit här en stund och fördrivit lite tid med oss. Vi gick till Barnens hus och Harry fick en Långa Farbrorn och ett nytt högre spjälskydd så att han inte kan sätta in benen mellan spjälorna. Har inte hunnit "installera" det än, men imorrn kanske :)

Imorgon kommer flickorna och bebisarna i mammagruppen hit för lite fika. Har varit och "bakat" lite fika på Coop idag som jag kan bjuda på ;)
Läser om sin favoritdryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback