Trött!

Har varit så förbaskat trött de senaste veckorna. Jag vill bara lägga mig ner och dö typ.. så trött är jag. Det enda som ger en liten tröst är att Harry också är ovanligt trött så han sover ganska mycket på dagarna = jag kan vila lite. Såklart vaknar han ju alltid direkt jag har somnat, men det är så det är att vara förälder. Just nu skulle det dock inte skada att få en dag utan barn och bara SOVA!

Vet inte om Harry är i någon utvecklingsfas eller nå, men han har blivit så grymt "mammig". Kan knappt sätta ner honom på golvet eller i stolen så börjar han gråta och sträcka upp armarna mot mig. Har idag varit tvungen att sitta med honom i famnen vid hans måltider för annars äter han ingenting. Har ju i princip slutat amma nu också (ammar bara ibland på morgon, men har nästan inge mjölk kvar), så det är ju inte så bra att han inte vill äta vanlig mat. Han har dock börjat gilla välling lite nu, men det funkar inte heller mot gnälligheten. Nä, han vill helst sitta i mitt knä eller bli buren. Jättekul för ryggen att bära en 9-kilos bebis hela dagarna.

Fytusan vilket gnälligt inlägg, men jag är bara så satans TRÖTT! Trodde att den jobbigaste perioden var när dom var nyfödda, men nu sover man ju tamejtusingen ännu mindre än då. I helgen blir det att skicka iväg Thomas med Harry någgerst så jag får sova ostört i minst 2 timmar!
Liten Harry


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är oxå tröttare nu än vanligt, och Julia är JÄTTE mammig :/ Man får ju ingenting gjort när dom inte kan vara själv alls. Har Harry någon gåstol ännu då?

Vi måste ses snart, har ju inte sett er sen H & J var typ 1-2 veckor. Kraam på er

2011-05-26 @ 22:38:06
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Emma

Det måste ju vara något knasigt för både jag & Vilja har varit jättetrötta idag! Läskigt sammanträffande... ;) Hoppas det känns bättre!

2011-05-26 @ 23:10:21
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Mormor

Om du inte slutar gnälla på lillfisen kommer jag och hämtar honom. Han skulle trivas i barnpoolen med mormor. DÅ behöver han ingen mamma. Puss på er!

2011-05-27 @ 06:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback