Ikea!

Igår var hela familjen Pettersson på Ikea. Harry och Thomas stannade hemma och det var nog lika bra. Harry skulle nog inte ha uppskattat ikea lika mycket som vanligt folk. Blev lite småhandling, sängkläder och sånt. 455 kr gick det på, är rätt nöjd faktiskt :)

Annars har helgen varit rätt lugn. Gått på skyltsöndag en snabbis idag, handlade bara lite julkläder till Harry. I fredags sov jag och Harry i svensbyn och stackars lillkillen vaknade mitt i natten och var jätterädd! Efter ca 1 timmes konstant gråtande (skithemskt) så somnade han tillslut om i min säng tätt, tätt intill. Mysigt var det, men kan inte säga att jag sov många timmar med en sparkande liten kille en och en halv cm ifrån mig.

Jaja, ska sätta mig och fortsätta läsa nå SKITTRÅKIGA artiklar som vi ska diskutera imorrn med studiegruppen. Sen väntar lite choklad på mig i kylen... eller ska jag kanske ställa mig på crosstrainern? Återstår att se.


Har man inga bilder på datorn får man återanvända gamla. Här var väl Harry ca 6 månader tror jag, vi hade just kommit hem från sjukhuset efter UVI:n.


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida!

Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-30 @ 20:18:58
URL: http://missalicia.se
Postat av: Sandra

Ja jag vet det var från samma pizzeria:)

2011-12-02 @ 16:02:51
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/
Postat av: Stina Andersson Lundström

Hej Madde, kul att du börjat blogga igen, men jag vet precis hur du känner dig när man har så mycket andra saker att göra hela tiden så blir bloggen det somn hamnar sist på listan. Ville bara gratta dig i efterskott och Harry på 14 månaders dagen. Längtar efter att få se lillkillen, blir kul att ses på julafton. Kram/Stina

2011-12-03 @ 06:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback