Inskolning, dag 2

Nu har Harry börjat inskolningen till förskolan! Spännande! Igår var han och Thomas där i typ en timme och idag följde jag också med och var där en stund. Vi provade att gå till ett annat rum och det gick då helt utmärkt. Vi var borta i typ en halvtimme och Harry hade inte saknat oss nå. Imorgon ska Thomas dit och sen prova fara iväg en stund. Tänk att lillpruttis har blivit så stor...
Efter den korta uppdateringen ska jag återgå till mitt tentaplugg. Ska försöka bli lite bättre på att blogga (Jaaaaa, jag vet att jag sagt det typ hundra gånger förr) :)

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson Lundström

Vad skönt att det går bra för Harry, det kan ju vara lättare när de är mindre och inte lika medvetna om vad som häner. Ge honon en puss från faster.

2012-03-07 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback