LYCKA

Thomas är iväg på nå spelkväll så jag är ensam denna fredagkväll. Kändes först lite tråkigt, eftersom jag redan sett alla serier jag brukar se och det inte var nå bra på tv ikväll. MEN så hände något underbart! Jag upptäckte att det har kommit ut en Glee-film! Lycka! Så nu blir det att se den och äta lite kladdkaka och popcorn och dricka nya Ramlösa Äpple (bra skit). Fyfan vad tur att inte Thomas är hemma! :)


OMG! Såg just reklam på TV om nån Zlatan-dokumentär på måndag! Fan vad flyt jag har just nu! ;D

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson Lundström

Mysigt med bad, snygg bikinitop och gosig lilleman. Ibland är det skönt att vara själv ibland på kvällen, men oftast bara om man har nåt gott att äta och det finns nåt bra att se på tvn. Kram/Stina

2012-03-31 @ 08:13:35
Postat av: Kajsa

Gjorde det? Vart köpte du dom? Vi var på jysk men dom hade bara vanliga rullgardiner och då skulle vi vara tvungna att kapa till dom själva också.

2012-04-17 @ 08:21:03
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback