Snart är det sommarlov...

Ja, nu är det bara två kurser kvar innan det är sommarlov och dom kurserna kommer att gå in i varandra och handlar om samma sak, så det känns nästan som att det bara en EN kurs kvar, så det kommer nog gå fort! :) Däremot om jag inte klarade tentan vi gjorde förra veckan kommer det lite småtråkigt... dock kändes det faktiskt rätt bra, så jag hoppashoppashoppas att jag lyckades skrapa ihop nog många poäng för att bli godkänd!
Och idag har vi haft basgruppsträff och gjort bort den sista uppgiften i förra kursen, riktigt duktiga var vi! :)


Har just kommit in från den andra joggingturen för den här veckan, känner mig riktigt stolt! Däremot behöver vi ju inte prata om att jag käkade en chokladbakelse av nåt slag typ direkt jag kommit in. Jaja, man kan inte vara duktig jämt.

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson Lundström

Heja, vad duktig du är med joggingen. Är också taggad på lite jogging så fort våra grusvägar torkar upp. Pussa på lillgubben från faster, snygg mössa han hade =)

2012-03-28 @ 21:30:46
Postat av: Mormor

Mommos lillprins! Kul att du uppdaterar! Har ni varit och provat stövlarna?

2012-03-28 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback