Återkomsten

Jag tänkte att nu när skolan har börjat om kanske jag orkar blogga igen. Brukar ju ofta vara så att när man verkligen borde plugga så finns det så mycket andra saker man verkligen måste göra! Som nu tillexempel. Jag borde plugga in de 109 olika växtarter vi ska ha tenta på om sisådär en och en halv vecka, men istället bloggar jag för första gången på typ... forever? 

Anyway, har alltså börjat om skolan. Fast, wait a minute... är det verkligen det viktigaste som har hänt på typ forever? Nix, för jag har ju GIFT MIG! Eller alltså, VI har gift oss! Så nu heter jag Andersson i efternamn. Det är crazy, men jag vänjer mig väl kanske snart. Firade faktiskt en månad som gifta i tisdags så jag har ju bara haft nytt efternamn lite mer än en månad nu. 

Var på bröllopsresa till Side i Turkiet och det var jättefint och jättebra. Det enda jobbiga (fast ändå ganska sköna) var ju att Harry inte var med. Saknade han så fruktansvärt mycket och han hade nog saknat oss också för när han kom och mötte oss på Kallax sprang han direkt fram och gav mig världens kram. Älskade unge! :)
 
Äh, nu ska jag kanske ta tag i och googla lite växter. Sen blir det äventyrsbad med min man och son!  :D
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul att du bloggar! Och vad skönt att Harry saknat er! Tänk vad hemskt om han typ ignorerat er eller nåt istället :P

Hinner inte träffas i helgen, har så sjukt mycket att göra. Men kanske till veckan nån dag, hur ser det ut då för dej?

2012-09-07 @ 13:43:47
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback