Det finns en första gång för allt...

Idag fick jag testa på något nytt: Jag misslyckades på en tenta! Har aldrig i hela mitt liv fått underkänt på något prov eller tenta (förutom hemtenta, men det är inte samma sak tycker jag), så det känns förstås lite tråkigt att bryta den trenden. Men what the fuck, det är ju alltid trevligt att prova något nytt. Haha. 
Nädå, känner mig förstås väldigt besviken på mig själv eftersom jag vet att jag verkligen kunde dom där växtjävlarna, men slarvade så jag fick ett fel mer än tillåtet och nu måste jag ha dom där växtjävlarna (jäkligt bra ord) på hjärnan ytterligare en vecka tills jag får göra omtentan på den. Typiskt! Jag som hade tänkt vara ledig resten av veckan, men nu blir det istället att straffa sig själv med lite växtplockning och läsning ur tråkig naturvetenskapsbok. Eventuellt blir det lite tröstshopping också...
 
We'll meet again, damn revlummer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback