Ett försök att inte skriva om växter...

Raderade just typ 10 rader skitsnack om vilka växter jag hittade idag när jag var ute i skogen. Hur intressant är det på en skala ens? Nä, precis. Typ 0! Så därför ska jag försöka skriva om nå annat...
 
MEN, det enda jag tänker på är växter. TYPISKT! 
 
Har iaf varit ute och sprungit idag och även varit och simmat några hundra meter nu på kvällen. Det var duktigt. Nu sitter jag och min man (tänk att han är min man!?) och spelar WoW (tänk att man spelar dataspel när man är gift, får man typ minuspoäng i vuxenpoäng då?) och dricker lite Cola Zero. Imorrn drar vi till Harrys faster Stina i Umeå och spenderar helgen där. Det blir mysigt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback