Pluggeliplugg

Här sitter jag och pluggar... och spelar spel på facebook, läser bloggar och forum, kollar blocket... 
 
Nä, ni ska bara veta hur förbaskat tråkig boken jag håller på att läsa är. Eller tråkig och tråkig, den är faktiskt ganska intressant och lättskriven men den är ändå JOBBIG. För jag vet att denna bok kommer det komma en tenta på, så jag måste kunna HELA boken typ utantill. Det är det som är jobbigt. Och jag fattar ingenting. Jag borde fatta om atomer och celler och proteinsyntes och allt möjligt, men jag gör det inte. Tror att min hjärna har blivit snäppet mindre sen jag började läsa på universitetet. Men, men... det kommer nog gå bra det här också. Tentan är inte förrän 1/11, men innan dess ska jag även hinna med tre veckors praktik så det känns som en bra idé att läsa boken redan nu. Återstår att se hur mycket man kommer ihåg när det väl är dags :P 
 
Jaja, nu ska jag fortsätta plugga.... och måste förresten googla lite recept också. Harry fyller ju år nästa vecka så här ska bakas! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Finns det kakor kvar? Dom var sjukt goda ;)

Svar: Det är klart det finns kakor kvar! Vill du komma och fika? :D
madelene

2012-09-24 @ 12:13:51
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback