Växter, växter och ännu mer växter...

Håller för tillfället på att lära mig namnet på över 100 olika växter. Det är jättekul! INTE! Drömmer typ mardrömmar om växter och då är ändå inte tentan förrän nästa onsdag. Känns inte kul att en tenta förstör sömnen över en vecka i förväg... men, men. "Egentligen" är inte tentan förrän typ veckan efter, men vi får ett extra frivilligt försök nästa vecka, så även om man inte klarar den så vet man ju att man har en till chans på sig, så det känns lite tryggt :P 
 
Idag har vi gjort en liten ommöbleringen här hemma. Harry har fått det större av de två extrarummen där uppe och vi har gjort kontor av hans gamla. Vi har tänkt bära upp de flesta av hans leksaker så vi slipper ha alla här nere i tv-rummet. Han somnade då så gott i sitt nya rum tidigare ikväll så det blir nog bra det. Dessutom blev mitt kära pluggrum mycket mysigare nu :) 
 
Växter...
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj... Tror det är meningen att jag ska läsa den där kursen utöver dom vi håller på med egentligen (i den nya utb har man tydligen den kursen på termin två...) Undrar dock hur tusan man ska läsa den "själv" :o

Jag saknar för övrigt er! Det är inte riktigt samma sammanhållning i min nya klass som vi hade, om jag nu inte hunnit se det bara. Men bara det att dom tydligen får nya grupper i varje gruppuppgift och inte verkar ha fasta basgrupper känns lite tokigt då man är van annat. (oj, ursäkta längden på kommentaren ;))

2012-09-12 @ 00:11:50
Postat av: Mommo

Kul att du är tillbaka! Fortsätt så! Den tentan fixar du galant, det är jag övertygad om! Din typ av plugg!

2012-09-12 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback