Rapport

Dagens besök på Spec-MVC visade att allt var normalt. Bebisen växer som den ska, normal mängd fostervatten och opåverkad tapp. Skönt! Fick lämna ännu ett urinprov och hoppas nästan på att det visar på urinvägsinfektion så jag får ett svar på varför jag har så mycket sammandragningar. Ska på ett till besök i vecka 28, men förhoppningsvis i Piteå den gången. Men som sagt, skönt att veta att allt ser bra ut. Nu ska jag försöka slappna av lite mer :) 
 
Efter besöket har jag och Harry hängt lite med syster/moster Sanna i badhusparken. Middag fick Sunes stå för idag. Det var mumsigt, helst colan! ;) Nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite musik och ska väl se lite fotboll. Imorrn bär det av till Umeå för att gratta Thomas syrra Stina och snusa på liten bebis :)
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så skönt att veta att allt var bra :)

2013-06-08 @ 09:10:41
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback