Spec-Mödra

Imorrn bär det av till Sunberbyn och Spec-MVC där. Har haft såna problem med sammandragningar som vissa dagar är riktigt kraftiga och eftersom jag fött för tidigt tidigare tyckte BM att jag skulle ringa och höra med Spec-MVD vad de tyckte och de fixade snabbt en tid i Sunerbyn åt mig. Tror absolut inte det är nå allvarligt, men ändå skönt att få det uppkollat så man kan slappna av lite mer :) 
 
Magen växer och gror. Och JA, det är bara en! Och JA, bebisen är inte beräknad förrän i september! Ska försöka ta nån bild framöver kanske. Har varit extremt dålig med att ta bilder på magen, både med Harry och nu. Är lite tråkigt faktiskt. Men känner mig verkligen inte typ "gravidfin" utan bara fet och ful när jag är gravid :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback