Plötsligt händer det!

Japp, ni ser rätt! Det trodde ni inte va!? Anledningen till det långa uppehållet är helt enkelt att jag inte känt att jag haft tid, och inte har jag haft nå vettigt att skriva heller. Men NU, när jag sitter och skriver på en uppgift som jag fattar NOLL av, då jäklar har jag tid! Och tydligen har jag nå vettigt att skriva också? Jani, vettigt och vettigt vet jag inte, men så länge tiden går från den där tråkiga och svåra uppgiften så är mitt uppdrag slutfört. 
 
Sen försöker jag ta mig själv i nackskinnet! Jag vill ju faktiskt blogga lite, helst nu när jag är gravid. Är så roligt att gå tillbaka och titta hur gravditeten med Harry var så det kan ju vara roligt att ha lite nerskrivet från denna graviditet också. Visst? :) 

Hur som helst, är i vecka 21 nu och tiden har äntligen börjat gå lite fortare. Har en extremt livlig bebis i magen, tio gånger värre än Harry som jag kommer ihåg att jag tyckte rörde sig hela tiden. Den här bebisen, den rör sig HELA tiden.. alltså HELA tiden. Fattar ni? Ibland när jag inte har känt den på typ en timme blir jag nervös... det är sant! Det är verkligen fräsigt. Dessutom kände jag sparkar utanför magen redan i typ vecka 18, något som jag inte gjorde förrän nån gång kring vecka 25 med Harry om jag inte minns fel. 
 
Foglossning fick jag redan i vecka 10 typ och kan inte påstå att det blivit nå bättre, utan snarare värre, med tiden. Min barnmorska tycker att jag ska fara och simma, men my ass att jag får på mig baddräkt eller bikini som jag ser ut nu. Världens största bröst, för att inte snacka om magen! Tänk att jag tyckte jag var stor med Harry... 
 
Jaja, nu har jag uppdaterat er lite, påminn mig gärna om jag glömmer av mig igen! PUSS! 
 
 
Ps. Min mobil är trasig, det är därför jag är så inaktiv på typ instagram! Don't hate me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback