Sista gången

Har just varit och lämnat Harry på "gamla" förskolan för sista gången. Jättesorgligt var det! Kan inte ens tänka mig hur det kommer att kännas när jag hämtar honom senare och måste säga hejdå för sista gången till förskolan. Hur ska det gå? Jag vet innerst inne att vi gjort rätt val att byta förskola, men det är ändå så förbaskat sorgligt, helst med tanke på hur bra han trivs där just nu. 
Det positiva med det hela är förstås att jag och Harry tar sommarlov på fredag! Imorgon ska jag till skolan för sista gången den här terminen och Harry ska vara hos farmor och farfar. Sen på fredag, då hoppas vi på riktigt sommarväder så jag och Harry kan ha en superdupermysig första sommarlovsdag! 
 
Förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback