ännu en gång

nu får vi det än en gång bekräftat: jag är sämst!!

vi hade match i söndags och surprise, jag gjorde illa mig! dock inte i foten den här gången, utan i fingrarna! jag kan fortfarande typ inte röra dom så det går inte så himla bra att skriva eftersom jag inte kan använda ringfingret och långfingret på vänster hand. och hur mina fingrar ser ut! alldeles blå och feta. svullnaden har dock gått ner lite nu, men dom är ändå inte fagra.

pallar inte att skriva nå mer om helgen eftersom det tar typ en timme att skriva en mening. kanske skriver senare :P see you later alligator


Kommentarer
Postat av: Arf

ohoho, hur lyckades du med denna bravad? :D

2007-08-28 @ 11:36:59
Postat av: madde

arvid: haha, är man sämst så är man

2007-08-28 @ 14:10:39
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback