gott

vi har bakat.

men som de allra flesta vet är jag inte en hejjare på att baka.
sanna: "vi kanske inte borde sätta dom så nära varandra eftersom dom kommer svälla i ugnen.."
jag: "hallååååå stupid cupid, dom sväller ju ingenting om man inte har bakpulver i! hahahahahaha"
sanna: "är du sääker?"
jag: "men jaaa"

sen tryckte vi i så många formar som det gick på en plåt och stoppade in dom i ugnen. dom svällde. mycket. så 20 min senare när vi tog ut plåten ur ugnen såg det ut ungefär som ett enda stort bakverk. de stackars bakformarna såg man knappt.

men huvudsaken är ju inte att det ser bra ut, utan att det smakar bra... eller hur?

mandy moore - stupid cupid ;P


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaaaaaaaa, ni är så jävla kassa :P

2007-06-15 @ 17:38:37
URL: http://kajsaji.com
Postat av: stina

haha kommer du ihåg när vi skulle göra kladdkka hos dej och jag idiotförklarade dej för att ha bakpulver i. "hallå,annars blir de ju typ........en chokladtårta":P hha sämme

2007-06-20 @ 11:18:27
Postat av: madde

stina:
det var ju därför mina kladdkakor aldrig blev nå goda.. jag är så kass :P

2007-06-20 @ 18:44:25
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback