det är mig det är fel på

idag fick jag ett "håll käft" när jag pratade i telefon. det värsta var att jag inte ens sa nå.

imorrn vill jag aldrig vakna, ikväll vill jag inte finnas. imorrn vill jag inte heller finnas.. jag vill ALDRIG finnas. jag finns inte för honom och önskar att jag inte fanns för någon annan heller. önskar att jag kunde somna och aldrig vakna. önskar att jag kunde glömma... önskar att klumpen i magen kunde försvinna. får man sjukskriva sig på grund av depression??

om jag inte hör av mig nu med ett sms eller nå, kommer vi aldrig bli "vänner" igen. vi kommer ändå aldrig bli vänner. vet nån hur det känns att varje gång man ser en person, börjar man må dåligt för att det känns som att man är i vägen. känns som att man inte borde vara där. man borde vara långt långt borta för att personen i fråga ska slippa se en.
sen får man en liten gnutta hopp när personen får syn på en och kommer fram för att prata. känslan av att vara i vägen försvinner dock aldrig.
sen pratar man i telefon och får ett "håll käft" och sen vet man att den "vänskapen" är över tills JAG har hört av mig.

han hör bara av sig för att vara snäll, få in det i skallen. banka in det i din tjocka jävla skalle, FÖR ATT VARA SNÄLL. understand. önskar att ingen visste vem jag var. då skulle ingen sakna mig om jag försvann. skulle nån det ändå? kanske tränar-tomas, för då skulle vi inte ha nån målvakt. men vem mer? jag vet en som skulle bli jävligt lycklig iaf. en mindre att välgörenhets-ringa. ett problem ur världen.

tre år är en lång tid.. för mig. tre år glömmer man inte av på en månad. gör man? tre år.. tre lyckliga år? det värsta är att även om han ser den där grodan hänga där vid sängen, den grodan som han vet är min, tänker han inte på mig. det är helt annorlunda för mig. ser jag en tröja, ett mjukisdjur eller ett smycke som jag fått av honom, kommer tårarna direkt. varför tänker inte han på mig? varför tänker jag på honom? varför kan jag inte bara sluta? varförvarförvarför? VARFÖR?

jag är en värdelös och patetisk person som inte kan lämna det förflutna bakom mig. för en person är jag dock ingenting..


Kommentarer
Postat av: Kajsa

det enda du måste tänka på är att inte låta det förstöra hela din sommar, för det är en sommar du aldrig får tillbaka.
Vet att det kanske inte är det du vill höra just nu men det ordnar sej :)

2007-05-28 @ 22:21:15
URL: http://kajsaji.com
Postat av: madde

tack kajsa!

2007-05-29 @ 06:52:37
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback