hurtbullen

hoppas att å,ä,ö syns för er, för det gör det inte för mig. haha, fan va sjukt häjn inlägget kommer se ut om det inte syns. jaja..
har varit duktig idag med både promenad och träning. dock känns det ju alltid lika givande när man typ inte rör sig nå på hela träningen. men man kan i alla fall säga att man har tränat :P

nämen vad ska man säga. vissa personer försöker i alla fall göra saker för att ställa allt till rätta. i like it. det är snälla människor det. fast ledsen är man ju fortfarande såklart.

ska nog sätta på ett avsnitt av kyle xy nu, innan jag beger mig till sängen.. ska ju upp tidigt imorrn för att gå ut och gå. hurtbullen nummer ett, that's me. dock är jag ju mobbad på träningarna för att jag är den lataste i universum typ. men det ska bli ändrat nu. nu jäävlar ska jag vara seriös! Seriepremiär till helgen och då är vinst det enda som gäller 

 


Kommentarer
Postat av: linaa

jag ville bara säga ursäkta, och det var inte meningen att du skulle bli ledsen.

2007-05-08 @ 21:15:54
Postat av: madde

vad snällt, tack.

2007-05-08 @ 22:36:36
URL: http://maddewhine.blogg.se
Postat av: Kajsa

mums!! äta kyle!!

2007-05-09 @ 15:27:58
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback