kyle xy

fyfasiken vad bra musik det är i kyle xy! :D
skaffa aidan hawken - crush den ä ba såååå bra.

nämen i ett försök att vara seriös: vart är festen imorrn ? maybe här hemma hos mig. bara några tjejer säger man till mor och far och dom lovar att hålla sig antingen i teverummet (där dom inte gör så stor skada) eller i sovrummet (där dom dear god inte gör något som inte jag skulle ha gjort om min dotter var med några kompisar i köket). sen behöver man inte säga exakt hur många "några tjejer" är utan man säger nånstans mellan 3-15, om det sen kommer två mer eller mindre än 15 kan det ju inte göra så stor skillnad. det här börjar låta som en riktigt bra idé. jag blir lite nöjd över mig själv. nästan tårögd.

i ett försök att vara lite seriös i nåt helt annat ämne: ska jag våga det jag måste våga? ska jag hoppas på det jag inte borde hoppas på? ska jag strunta i det jag borde ha struntat i för länge sen?

imorrn på festen får ni veta svaren. in vino veritas. ( ="i fylla kommer sanningen fram", nja typ i alla fall).

en till great låt? sure enrique iglesias - do you know

Kommentarer
Postat av: Kajsa

in vino veritas! Kyle är min! Var är de fest? :D

2007-05-10 @ 20:00:43
URL: http://kajsaji.com
Postat av: madde

haha, tack nu har jag rättat felet! tyckte väl det lät lite fel :P

2007-05-10 @ 20:23:39
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback