alltså pain, som jag brukar säga

en sprängig sak:
var och skulle titta på en lägenhet igår efter vi fick veta att vi inte fick den på mörtgatan. före vi fick in sa hon som hade bott där att det var ingen annan som hade varit och tittat på den och eftersom det var sista dagen för att tacka ja på den så var den ju så gott som våran.. om vi nu ville ha den. och vi var faktiskt gode positiva. vi hade till och med tänkt ut olika lösningar på hur jag skulle ta mig till jobbet och så.
men direkt vi kom in i lägenheten kände vi att det inte alls var våran stil. konstig planlösning och jätte ful hall. toaletten var som också helt fel. också luktade det konstigt. fast hela lägenheten var helt nyrenoverad, men nya tapeter och nya luckor i köket så var den alltså ingenting att ha.

vad jag försökte få sagt var att bara för att det var så gott som klart att vi skulle få lägenheten om vi ville, så var den katastrof. PAIN! fast iofs så är vill väl alla ha fina lägenheter. men jag tycker att vi förtjänar en snart!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hoppas att ni hittar en som ni tycker om...:o)...lycka till!

2007-11-16 @ 12:33:18
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Madde

Joysan: Tack, det hoppas vi me :D

2007-11-16 @ 15:49:05
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback