flytta

jag vill flytta.
iofs har jag ju som redan flyttat hemifrån, kommer inte ens ihåg när jag sov hemma senast. typ en månad sen? men jag vill flytta hemifrån på riktigt. med "alla" mina saker och allt! och jag vill inte bo på durrnäs (såg nyss en myra i lägenheten), utan på nå finare ställe.

och katten är crazy. har pissar, bajsat och spytt här inne! very fresh. så jag har tillbringat nästan hela morgonen med att torka allt möjligt. dock luktar det typ fortfarande jätte starkt av kattpisset. vet inte riktigt vart det kommer ifrån, för jag har typ öst med klorin och rengöringsmedel på golvet där det var piss.
jag är faktiskt ganska stolt över mig själv som torkade upp allt utan att klaga nå. nog för att jag var ensam, jag hade ju ingen att prata med. men om jag skulle ha varit hemma och kenny eller lilly skulle ha bajsat inne skulle jag typ ha låtsas att jag inte såg det och fara någgerst :P hoppas inte mamma och pappa läser det här nu. fast egentligen spelar det ingen roll. för huvudsaken är ju att jag klarar det nu eller hur. jag grät typ inte ens  nå när jag dödade myran heller! jag börjar bli vuxen :P

snart ska jag och thomas fara och kolla på en ny bil åt han, han är nämligen billös, eftersom han sålde sin igår. jag vet inte om jag tycker det är så kul att titta på bilar.. jag fattar ju ingenting, men vad gör man inte för att få vara med sin älskling :)

Kommentarer
Postat av: Arvid

Har ni en kisse i lägenheten? :) Nån av ungarna? Blir det att fara nedåt och kolla på bilar?

2007-10-04 @ 16:04:25
Postat av: Madde

Arvid: Jo vi har en katt, ingen från oss.. och jag är typ allergisk mot han, det är pain :P tänkte fara neråt och kolla, men nu har han hittat en här i pite som han vill ha, så vi far kanske till happis istället :D fest till helgen eller?

2007-10-04 @ 20:31:11
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback