Jippiekajejj

är så grymt nöjd idag! ska få spela ute på våran nästa match! kuul eller va!?? dock kan jag ju inte fara på bodycombat imorrn då eftersom jag måste träna fotboll. men i don't care, för jag ska få spela ute. tror jag kommer vara lika bra som zlatan var igår! fyfarao vad jag blev kär i han (förlåt thomas), han var så grymt sööt :P

ska egentligen väga mig idag för att se om första veckan av mitt nya liv har gett nå resultat. tror inte det. tror jag säger att mitt nya liv startar imorrn istället :P måste spinna som fan den här veckan så jag hinner träna upp min kondis innan matchen på söndag :P hahaha.

pallar inte att skriva nå mer, får damp på tangentbordet.

pussochkrem

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Thomas tangentbord sucks!!
När är de fest igen? Jag behöver folk.. jag är så sällskapssjuk nu :/

2007-09-10 @ 12:45:35
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Thomas

Sluta klaga! =P Nog funkar det bra..
Kajsa det är bara att sägan till så kommer vi! =)

2007-09-10 @ 16:31:00
Postat av: madde

kajsa: det är fest när du vill. till helgen är mina parents borta så då får du hänga här heeela helgen om du vill :)
thomas: ditt tangentbord funkar inte bra! ;P

2007-09-10 @ 18:05:11
URL: http://maddewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback